7 Oldies but Goldies

vineri, 28 mai 2010

Am văzut că tot circulă o leapşă pe aici printre bloguri şi mi-am permis să o adopt. Muzica pe care eu o ascult este cam 90% Old School aşa că mă încântă tare leapşa asta.
Deci cele cinci melodii pe care le aleg ca loc fruntaş din foarte lunga listă pe care o am sunt:

1. Desigur locul de onoare îl ocupă
Guns'N'Roses - Sweet Child O'Mine, una dintre melodiile mele preferate dacă nu cumva chiar cea mai preferată. Nu îmi încep ziua fără Sweet Child O'Mine şi Paradise City. Lege!


2. This song never gets old:
Survivor - Eye Of The Tiger

3. Bon Jovi - Livin' on a prayer


4. Mai departe urmează: Babylon A.D - Bang go the bells


5. Şi hai să adăugăm şi un Kiss - I was made for loving you. Deşi oscilam între ei,
Black Sabbath - Paranoid şi
Van Halen - Jump care de asemenea sunt excepţionale.


Cum îmi sună topul?
Aş zice şi cui îl dau mai departe dar bloguleţul ăsta e nou şi nu are încă prieteni apropiaţi aşa că cine vrea - cine pofteşte - ia şi se serveşte!

7 comentarii:

Florin spunea...

Oooh, daaa! The eye of the tiiiigeeer :) si Livin' on a prayer, foarte tari!

De fiecare data cand aud eye of the tiger ma gandesc instantaneu la asta: http://www.youtube.com/watch?v=ouYWPNf0SvU :) Bine, trebuie sa stii Supernatural si sa fi vazut episodul respectiv... In orice caz, e prea tare!

As lua si eu leapsa, dar mi-e ca stau muuult si bine si tot nu reusesc sa fac un top 5...

Neamtu' spunea...

4 din 5 ai nimerit, incredibil :)) Decat sa fac leapsa, mai bine dau linkul tau, ar fi mult mai usor :))

Ea spunea...

@ Florin: ştiu serialele. îmi plac!
@ Neamţu: pe care nu l-am nimerit? :D

Neamtu' spunea...

Babylon AD :( Acolo as fi mers cu Alice Cooper - Poison. Dar asta e doar o opinie personala :P

Ea spunea...

@Neamuţu: într-adevăr..am uitat complet de Poison. Frumoasă alegerea. S-ar fi potrivit de minune.

Alexandra spunea...

:) Frumoasa selectie :) Mai ales nr 1 si 5 , sunt superbe :X

George Colang spunea...

vh1 rules :)

Trimiteți un comentariu