11 Pentru cei pasionaţi

joi, 20 mai 2010

Eu sunt pasionată de foarte multe lucruri: de chitară, de pictură, de fotografie.. Dar acum câteva zile am fost întrebată care sunt culturile care mă fascinează.
Sincer, mi s-a părut o întrebare foarte interesantă. Am ales două culturi străvechi: cea a egiptenilor şi cea a indienilor, care m-au pasionat încă din copilărie.
Vorbind de indieni, tocmai am terminat de desenat pe peretele (see what i've done here? de-de-pe-pe) camerei mele această imagine. Este momentan o schiţă în creion şi mai am de lucrat la ea:
Egiptologia -
literatura, limba, arta egiptenilor din perioada Egiptului Antic mă fascinează.
Am cumpărat şi citit numeroase cărţi despre viaţa lor enigmatică. Din toată cultura egipteană, însă, cel mai mult m-a pasionat scrierea şi simbolurile lor.
Tocmai de aceea mi-am făcut un tatuaj cu un simbol egiptean pe spate acum ceva timp. Este ca un omagiu adus unei culturi frumoase şi plină de mister. Mereu mi-au plăcut tatuajele; tatuajele tradiţionale, desigur, în decursul istoriei umanităţii, fiecare cultura sau religie şi-a asumat un anumit simbol.
Tatuajul meu este ales de pe pereţii templului lui Horus şi reprezintă un vechi simbol egiptean de protecţie, putere şi viaţă veşnică.


11 comentarii:

Anonim spunea...

Momentan eu sunt pasionat de desenul tau. Esti foarte talentata :)
Nu ca ar conta, dar si eu sunt pasionat de chitara si desen (+pian :P)

Ea spunea...

@letmetroll: Mulţumesc de compliment. Şi eu am cântat la pian acum ceva timp.

Anonim spunea...

Foarte dragut desenul...sper ca peste putin timp sa ma mandresc ca imi comenteaza blogul o pictorita adevarata:)) astept un autograf de la tine:D pupi

Ea spunea...

:)) Raluca, să ai gura aurită! Dacă aş ajunge aşa departe, aş merge pe urmele bunicului meu.

Florin spunea...

Mie mi-a placut dintotdeauna Egiptul antic, dar ma fascineaza intradevar Roma antica :)

Ea spunea...

@Florin: Foarte frumos. Ce anume te fascinează la Roma Antică? Eu una sunt atrasă de credinţele lor în zei, spre exemplu. :)

Florin spunea...

Pai cam totul: de la religie la societate la modul in care organizau armata (si aici ma refer si la strategiile de lupta). Plus inventiile lor (strazile, de exemplu). Eh, sunt mai multe...

Neamtu' spunea...

Ei na. Pasiunile? Chitara mea, statul noptilor in cautarea IDEII, tatuajele reprezentand simboluri egiptene. Imi doresc de ceva vreme o bombinatie intre Bastet si Anubis, cam asa: http://media.photobucket.com/image/bastet%20tattoo/foxmage69/Anubis-Bastet-Egyptian-Tattoo.jpg

Ea spunea...

@Neamţu': păi treci la treaba! :)
Eu mi-am făcut tatuaj în ideea că atunci când vrei un lucru cu adevărat trebuie să îl faci, pentru tine, e o senzaţie incredibilă când reuşeşti să obţii ceva după care ai râvnit mult timp.

@Florin: Frumos :) îmi amintesc un singur lucru legat de invenţiile lor care m-a fascinat acum ceva timp în scoală..eram la ora de istorie şi profesoara ne explica cum îşi încălzeau casele. Se pare că îşi construiau un fel de conducte pe sub casă cu apă caldă care încălzeau podeaua. Genial :D

gainusa nebunatica spunea...

pasiuni ...interesanta intrebare ,in principiu ma intereeaza cam tot ce tine de istorie si de geografie dar istoria religiilor si a cultelor e fascinanta tinand cont ca toata istoria lumii se invarte in jurul cultelor si a religiilor pana la aparitia societatilor secrete ,ce conduc din umbra lumea totul ma intereseaza in ultimul timp ma atrage in mod special conspiratia dar nu stau departe de filozofie ,psihologie ,logica ,cat de cat si literatura , de genul celor mai de sus ,dar tot odata imi plac si lucrurile practice si realiste ,si sincer am devit pasionat de adevar si spun tot ce trebuie sa spun nu mai spun ce vrea sa auda omul spun adevarul la inceput fugeau toti de mine acum au inceput sa imi ceara parerea si sfatul din nou

Andy - Micutul Porc spunea...

As fi fost curios sa fi dezvoltat mai mult si partea "indiana" a postului :-)

Asa cum tu ti-ai facut unul egyptian-related asa mi-am facut eu unul indian-related. Iar la faza cu peretele ... sunt in proces de renovare a apartamentului si chiar ma gandeam sa fac FIX ce-ai facut si tu doar ca ... mai peste tot :D de pasiuni nu zic nimic, ca n-am loc aici :P

Trimiteți un comentariu