8 Atâtea şi atâtea

luni, 8 februarie 2010

Am avut şi eu, ca şi noi toţi de altfel (mă amăgesc singură) perioade de tot felul. Am început uşor, uşor să rememorez (involuntar, desigur) pasaje şi momente care m-au marcat într-o oarecare măsură şi care au contribuit la crearea mea ca şi persoană.Recunosc, trec printr-o perioadă pe care o întâlnesc pentru prima dată şi îmi place. Pot să trec peste ea, pot să renunţ la ea foarte uşor dar nu vreau. Simt nevoia de a experimenta şi eu senzaţia această nouă în care sentimentele te conduc ci nu raţionamentul.
Dar sunt conştientă că şi cele mai frumoase experienţe vin şi pleacă dar ceea ce lasă în urmă, uneori este atât de puternic, aproape palpitabil, încât îl pot simţii şi ceilalţi…de aceea este important pentru mine să continui această experienţă pentru a-mi perfecţiona modul în care relaţionez cu cei din jur sau, de ce nu, pentru mine, pentru propria mea fericire.
Momentan, mă aflu într-o sferă care pare perfectă, dar inevitabil această perfecţiune aparentă este încet distrusă prin apariţia tot mai fregventa a conflictelor şi nemulţumirilor. Dar acest lucru este considerant normal.
Am avut perioade în care credeam (poate credeţi şi voi asta) că eliminarea acestor manifestări sau situaţii negative ar face ca totul să fie bine şi frumos dar aşa ceva este imposibil.Una nu poate exista fără cealaltă. Trebuie împreună să vă simţiţi compleţi.
Uşor, uşor lucrurile par să se complice şi privesc lumea cu alţi ochi.
« În practica ta să ai intodeauna în minte interacţiunea dintre cer şi pământ, apă şi foc, yin şi yang. » – toate opuse dar una fără cealaltă inexistente.

8 comentarii:

Buhu spunea...

Ai grija, ca inima nu te conduce de cele mai multe ori pe drumul bun.
In tot ce faci trebuie pusa putina ratiune;dupa cum se spune "dragostea este oarba" si crede-ma ca este adevarat.

Ea spunea...

Sunt absolut sigură că ai dreptate. Totuşi, dacă nu ai ajuns încă în starea aceasta, vei ajunge la un moment dat; şi atunci vei face anumite lucruri şi vei lua anumite decizii chiar dacă ştii că vor atrage după ele consecinţe.
"Marea dragoste şi marile realizări implică un mare risc"

Buhu spunea...

Total de acord :)

Cristian Lisandru spunea...

Şi Brussolo şi King se află printre scriitorii mei preferaţi...

First L spunea...

Deși data trecută când ți-am vizitat blogul am trecut peste articolul acesta cu vederea, acum nu pot.

Nu sunt de cord cu tine. Știi, "inima este mai trădătoare decât orice și primejdioasă. Cine poate să o cunoască?" Cuvintele astea au fost scrise de foarte mult timp, dar și astăzi sunt valabile. Dacă vrei să te lași condusă de inimă, nu va ieși absolut nimic bun. Îți faci rău ție și celor din jur. Însă, dacă adaugi raționament pur (așa cum zicea și buhu și mi-a plăcut) ai șanse maxime să iei decizii potrivite la situația în cauză.

Poate suna aiurea, dar cuvintele de mai sus sunt scrise chiar în Biblie. Aceasta fiind Cuvântul lui D'zeu, Creatorul nostru, cel care ne cunoaște cu adevărat, nu văd de ce nu ar trebui să îl ascultăm? Doar El ne-a creat, El știe ce e mai bine pentru noi. Orice inginer elaborează și construiește o mașinărie, va scrie și un ghid de folosire pentru aceasta. La fel, biblia este un ghid de folosire pentru viața noastră, pentru a o trăi astfel încât să funcționeze așa cum s-a gândit Proiectantul.

Deci, știu că e greu cu relațiile astea, blabla, dar chiar și pentru asta sunt sfaturi nemaipomenit de utile în Cuv. lui D'zeu.

So, keep it up. Never wory, because He stands by you, if you do what's right in His eyes :D

Peace

Ea spunea...

@Cristian: Mă bucur că avem aceleaşi gusturi în materie de literatură. Poate poţi să îmi recomanzi vreun scriitor sau o carte? Mi-ar face plăcere.

Ea spunea...

@First L: E foarte interesant ce spui tu aici, Biblia ar fi fost ultimul loc unde aş fi căutat vreun răspuns legat de sentimente vs raţiune.

Oricum, ideea e că eu sunt omul condus de raţiune mereu, dacă am încredere că voi ieşi cu bine din situaţie, atât eu cât şi cei din jur, sun dispusă să încerc o dată să las raţionamentl la o parte. Încrederea în mine e foarte puternică. Sunt sigură că mă descurc.
Dar mulţumesc pentru părere, ai adus un strop de interes către o altă variantă.

Anonim spunea...

mesajul bibliei e iubirea

Trimiteți un comentariu