15 Cum scriem un mesaj secret?

marți, 9 februarie 2010

Astăzi am învăţat cum să scriu cu cerneală invizibilă naturală. La ce am nevoie, nu ştiu..poate la vreo glumă pe seama vreunui amic?

Ia o jumătate de lămâie şi stoarce-o într-un bol, înmoaie o pensulă, o pană sau o scobitoare în suc şi scrie pe foaie. Lasă mesajul să se usuce. Pe foaie nu se poate distinge nimic cu ochiul liber. Aprinde o lumânare, apropie foaia de flacăra lumânării şi scrisul va apărea instantaneu.
Poţi face smecheria şi cu ajutorul imprimantei. Scoate cartuşul în care stă culoarea galbenă, spală-l şi umple recipientul cu suc stors de lămâie apoi scoate la imprimantă textul şi citeşte-l cu atenţie la lumina lumânării.

15 comentarii:

Stef spunea...

Hey, chiar merge! Acum sa ma gandesc la ce as putea sa folosesc noul skill :D Idei?

Ea spunea...

Am una, mi-a răsărit în minte instantaneu. Poţi să-i scrii iubitei/iubitului o scrisoare extraordinară de dragoste - că tot vine Ziua Îndrăgostiţilor şi, cine ştie, poate tu o sărbătoreşti.
Ai grijă să i-o dai ziua în amiaza mare să se uite la coala goală ca măgaru la poartă nouă. :D

Anonim spunea...

Dragutza mea imi place blog-ul tau.Te apreciez pentru ceea ce faci,dar am o mica rectificare la ultimul post. Nu vreau sa o iei in nume de rau si nu vreau sa publici comentariul daca nu-ti face placere,dar la verbul " a lua" in contextul tau "I-a o jumătate de lămâie"...corect ar fi "Ia o jumatate de lamaie".Nu-ti zic ca eu as fi o mare filosoafa si cred ca se poate intampla oricui(si la case mai mari).
Un gand bun,Raluca

Ea spunea...

Îţi mulţumesc pentru că mi-ai atras atenţia, am observat şi eu greşeala de ortografie din articol abia după ce l-am postat. Problema este că nu îl pot modifica sau şterge, îmi dă eroare. Am înţeles că mai multe persoane au avut aceaşi problemă şi că în câteva zile se va rezolva.
Oricum, mulţumesc pentru atenţia acordată!

Stef spunea...

Schimbă tema ;) apoi poate reuşeşti să îl ştergi şi să îl postezi din nou.

Ea spunea...

Geniule mic :) a mers, chiar fără să sterg articolul.

incasha spunea...

Ce tare, chestia asta chiar n-o stiam! I-am dat si un tweet :)

pup.

gainusa nebunatica spunea...

o intrebare de ce aveti nevoie de foie si de suc de lamaie pentru a scrie invizibil ?cand noi facem asta zilnic ,cand noi scriem romane si adevarate manuscrie in fiecare zi fara ca sa le vada nimeni din jur ,dar in acelas timp noi sau mai bine spus fiecare din noi recitam din manuscrisul nostru ce poarta numele de suflet in fiecare zi ?si o ultima intrebare cate foi ai scris in al tau suflet fara cerneala ?cate bucurie sau clipe de fericire ai scris dar reciti oridecate ori ai ocazia din ele ?

Ioana Radu spunea...

Stiam trucul acesta de la niste desene animate mai vechi. Credeam insa ca e o pacaleala. Acum am confirmarea ca m-am inselat. Ma bucur sa stiu asta. Abia astept sa mesteresc o scrisorica parfumata cu vitamina C.

@gainusa nebunatica
Filosofam sau multumim pentru pont? Tu ce zici ca-i mai bine?

Anonim spunea...

super faina postarea... cand nu o sa am ce face o sa incerc. :)

Biscuite spunea...

interesant...am sa incerc si eu sa vad daca merge.

Ea spunea...

Să mă anunţati dacă va mers!

Ruxi spunea...

O sa incerc si eu. Interesanta tehnica.

Imi place blogul tau.

Ea spunea...

@Ruxi: merci!

phidas spunea...

Buna treaba, merita incercat. :)

Trimiteți un comentariu