3 Conştiinţa

luni, 8 februarie 2010

Mă urmăreşti cum urmareşte un uliu un şoarece pe câmp..şi pur si simplu nu am unde sa fug, e totul drept şi întins, oriunde aş fugi tu îmi suflii in ceafă. Mă simt ca o papusă, ironic dar de data asta nu mă simt frumoasă, mă simt controlată ca o papusă. Orice fac, tu ma controlezi din umbră şi niciodata nu am acţionat fară permisiunea ta..
Nu suport ideea că tu ştii totul despre mine..Undeva ai un sertar unde ai salvat totul! Mă simt servită pe tavă..Şi stii că nu suport asta..şi uneori scoţi amintiri şi le împrăştii in mintea mea şi se răspândesc, se răsfiresc şi se revarsă în sufletul meu.
Ah, draga de tine...măcar îmi eşti loială, eşti numai a mea..fără mine tu nu exişti si fără tine eu nu exist..fără trecut nu am viitor, mi-aş pierde identitatea.
Ce ştiu eu despre tine? Că eşti o bucăţică din mine, ne completam una pe alta..eu te hrănesc tu mă păstrezi vie. Dar aş vrea să te pot controla, nu să mă contolezi tu pe mine! Să îti spun ce sa ţii minte, sa îti spun ce să stergi..ar fi frumos..pentru mine. Tu însă ai fi seacă, goală, ai paraliza sub setea mea pentru perfect..

3 comentarii:

Graham spunea...

Foarte frumos scris :)

gainusa nebunatica spunea...

hmm...ce zodie spuneai ca esti ? iti spun e mai bine sa nu controlezi ,si sa nu le stii pe toate ,caci asfel mai ai surpriza ca poti sa fii si surprinsa si asfel poti sa te bucuri de inocenta unui cadou sau surprize ... desi uneori sar putea sa nu fie placute dar asta e viata

Ea spunea...

@găinuşa nebunatică: sunt berbec!
@Graham: mulţumesc.

Trimiteți un comentariu