6 Autoportret

luni, 8 februarie 2010

SUNT: un mit sau o realitate.
AŞ VREA: Să îndrept unele din multele greşeli pe care le-am făcut; ca oamenii să creadă în magie.
PĂSTREZ: toate amintirile.. Înainte de toate şi în primul rând cele pe care vreau să le uit!
MI-AŞ FI DORIT: Să trăiesc în altă periaoda de timp (de preferat sec al XVIII-lea)
NU ÎMI PLAC: femeile.
MĂ TEM: de moartea celor dragi.
AUD: vocea oamenilor şi vocea naturii
ÎMI PARE RĂU: că ştiu să citesc atât de bine oamenii şi că niciodată nu mă înşel.
NU SUNT: ca ceilalţi.
DANSEZ: de minim 5 ori pe zi.
CÂNT: atunci când dansez.
NICIODATĂ: nu voi ceda psihic :D
RAR: plâng. rar sunt impresionată
NU SUNT ÎNTOTDEAUNA: conform aşteptărilor
NU ÎMI PLACE DE MINE: judec prea mult.
SUNT CONFUZ: niciodată.
AR TREBUI: să tac, uneori spun prea multe

6 comentarii:

Buhu spunea...

Interesant:)

gainusa nebunatica spunea...

interesant ,pot spune chiar foarte interesant

strelnikov spunea...

uf, inc'o tipa misogina.

inteleg acuma de ce se enerveaza ingrozitor feministele [& ajung ele insele misogine, lol]

strelnikov spunea...

aoleo, moderezi? :)

gainusa nebunatica spunea...

strelnikov nu stiu care e mai misogin tu sau ea ,dar despre ea pot spune ca nu e asa cum spui tu poate ar mai trebui sa iti revizui putin parerea despre tine "superiorule "stai printre dumnezeii tai si nu cobora printre pamanteni caci fiecare are dreptul de a scrie si de a spune ce are pe suflet ,asa ca un sfat mai taci dracului din gura ca devii penibil si mai misogin ca toti .


scuza-mi limbajul . o seara placuta

Diana spunea...

Sa continui sa dansezi de 5 ori pe zi. Si sa canti. :)

Trimiteți un comentariu